måndag 29 december 2008

Busen ett år!


I morgon är det ett helt år sedan Nike föddes. tiden har gått jättefort, helt förvånande.


hon är så fin. i kväll när hon badade så tvättade hon sig alldeles själv på hela sin kropp, till och med småtåna och smalbenen. såg så himla sött ut.

nu ska jag baka två tårtor med äggfri botten, hur nu det ska gå.. jimmy måste helt enkelt hjälpa till. han skryter alltid "jag kan baka, har ärvt det efter morsan" men tro fan jag har fått se bevis på det- nä! i morgon kommer sara och evelina, lina, mostrarna och Nikes mormor på kvällen.

sedan fortsätter besöken i flera dagars tid.


det har varit mycket nu vid jul. har itne varit hemma en dag sedan julafton. farit runt och käkat och sjungit hos folk hela tiden. men jag gillar det, lite uptempo.

Vi har köpt en present åt Nike till i morgon, jag tror hon kommer att gilla den. Ni får se sedan.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Nike på 1-års dagen. Hoppas den blir bra. Kramar från Jossan & Ronja.

Anonym sa...

Va sööött! =D
En fråga bara... Vart sjöng du nånstans under julen? Singstar eller? Fattar jag fel?
Kram.

Anonym sa...

världens allra finaste unge, jag älskar dig så att det värker i hjärtat!