fredag 27 november 2009

byx




Jag hade sån panik idag, trodde jag skulle bli sinnessjuk.
sååå jävlaa tråkigt och ingenting att göra tyckte jag, alla har fullt upp med sitt
som att jag inte riktigt ingår i någons liv
drack jag i ren desperation fem koppar kaffe på raken i ett patetiskt försök att imitera en fylla...
det hände inget.

sedan gick jag upp på vinden och började planlöst slänga ner gamla kläder i huvet på en förvånad unge. en gammal jacka blev ett par nya byxor till nike, som jag gillar eftersom det är de första jag syr men dom blev ganska bra, med häng o allt. nike gallskrek dock när jag ville ha henne att prova byxorna. men det var nog en engångsföreteelse.. heh..

3 kommentarer:

Emma sa...

"i ett patetiskt försök att imitera en fylla...
det hände inget.

sedan gick jag upp på vinden och började planlöst slänga ner gamla kläder "

Hände inget????? Ofta en normalt funtad människa skulle springa upp på vinden och rota i gamla kläder och göra nytt då?
Kaffe rulez!

biceshorty sa...

hahhaaA.. ja du har så rätt.. tror jag.

Daniel sa...

hehe.. nå men.. en gång e ingen gång säj, du vet till nästa gång! ;)