tisdag 17 november 2009

skäms

jag blir halvskraj när jag ser tillbaks och läser vissa av mina tidigare inlägg
de saknar ju helt personlighet och jag känner att det kan lika väl vara någon annan glad "mamma-bloggare" som skrivit dom.. vissa bara.. men urk.
ska skärpa till mig
ska vara mig själv
eller.. ska jag det verkligen?
när man har blivit förälder så försvinner väl hela ens jag och man måste väl gå helt upp i den lilla personen som plötsligt finns överallt och så ska man helst skriva någonting klätschigt om sin "underbara sambo" också, annars är man trist och plump.
ursäkta jag tror jag måste kräkas en stund

4 kommentarer:

Emma sa...

HAHHAHA

härligt, tycker att du har en fin och speciell personlighet även med nike!

biceshorty sa...

missförstå mig inte. jag älskar nike så som jag älskar livet självt. men man behöver väl inte skriva sönder den kärleken? vissa överdriver bara.
kisses&hugs

Åsa sa...

Erika, med det där inlägget blev du min nya favoritbloggare. På allvar.

biceshorty sa...

tummen upp för det !